Suhteellisen suhteetonta : näkemyksiä mediasuhteista ja lehdistötiedotteiden valinnasta maakuntalehdissä
Päivämäärä
2007Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The role, the goal and the soul of professional public relations : developing a holistic model of PR professionalism
Asunta, Laura (University of Jyväskylä, 2016)This doctoral dissertation investigates PR professionalism and PR as a strategic expert function. The approach is phenomenographic and the research progresses through four phases: (1) building a conceptual framework, ... -
“ Oikeestaan, ne kulkee aika niinku silleen käsi kädessä” : medialogiikka ja sosiaalisen median logiikka julkisen organisaation viestinnän ammattilaisten työssä
Paavilainen, Vilma; Lahti, Johanna (2018)Tämä kandidaatintutkielma käsittelee mediatisaatiota ja sen ilmenemistä julkisen organisaation viestinnän ammattilaisten työssä. Tutkimuksessa ollaan kiinnostuneita etenkin siitä, miten medialogiikka ja sosiaalisen median ... -
Yritysblogi organisaation ulkoisessa viestinnässä
Lintula, Jenni (2008) -
Kaksi kuvaa työntekijästä : sisäisen viestinnän opit ja postmoderni näkökulma
Joensuu, Sanna (Jyväskylän yliopisto, 2006)Työelämän psykologinen sopimus tarkoittaa kirjoittamatonta sopimusta työntekijän ja työnantajan välillä. Organisaatio tarjoaa esimerkiksi työllisyyden turvaa ja ylenemismahdollisuuksia ja huolehtii työntekijästä ongelmien ... -
"Muutakin kun sitä kriisiä, sotaa ja pelkoa" : miten suomalaisissa maakuntalehdissä tavoitellaan nuoria yleisöjä aiheiden valinnalla?
Aho, Olivia (2023)Tässä tutkielmassa tarkastellaan, miten suomalaisissa maakuntalehdissä tavoitellaan nuoria yleisöjä aiheiden valinnalla. Tavoitteena on tutkia, miten maakuntalehdissä käsitetään nuoret yleisöt ja millaisia keinoja aiheiden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.