Keho käyntiin ja musisoimaan : tutkimus kehorytmiikan ja Orff-pedagogisten lähtökohtien soveltuvuudesta peruskoulun yläluokkien musiikinopetukseen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Orff-pedagogiikka yläkoulussa ja lukiossa
Aulos, Jade (2017)Aiheenani on Orff-pedagogiikan käyttö yläkoulussa ja lukiossa. Kiinnostuin aiheesta huomatessani, että Orff-pedagogiikkaa käytetään lähinnä varhaisiän musiikkikasvatuksessa, kuten musiikkileikkikoulussa ja alakoulun ... -
Sanarytmien vaikutus kuultujen rytmien oppimiseen
Niemelä, Eeli (2015)Tutkielmani kohdistuu sanarytmien käyttöön rytmiikan oppimisessa. Kirjallisuuskatsauksessa käsitellään rytmiikan oppimista laajemminkin, koska sanarytmit ovat osa monimuotoista musiikillisen oppimisen kokonaisuutta ... -
"Se oli helppoo, mutta samalla haastavaa!" : Orff-Schulwerkin tarjoamat lähtökohdat koulumusiikilliseen sovittamiseen
Manninen, Antti (2020)Tutkin tässä maisterintutkielmassa Orff-pedagogiikkaa, tarkemmin eriteltynä Carl Orffin kehittämää Schulwerk-konseptia ja sen tarjoamia mahdollisuuksia koulumusiikilliseen sovittamiseen tänä päivänä. Tutkimus ... -
Moniaistisuus lapsen eheyttä vaalimassa : kuvataide ja Orff-pedagogiikka varhaisiän musiikkikasvatuksessa
Kekäläinen, Tiina (2004)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.