Musiikinteorian ja säveltapailun opiskelemisen mielekkyys ja oppilaiden motivoituminen teoriaopintoihin peruskursseilla
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Toiminnallista teoriaa : haastattelututkimus musiikinteorian ja säveltapailun elämyksellisistä opetustavoista
Lappalainen, Henna (2002) -
Toiminnalliset opetusmenetelmät musiikinteorian opetuksessa Saa laulaa! -oppikirjasarjassa vuosiluokille 3–6
Hollström, Moona (2020)Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee musiikinteorian toiminnallisia opetus-menetelmiä Saa laulaa! -oppikirjasarjassa. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mitä musiikinteorian sisältötavoitteita kirjasarjan luokkien 3–6 ... -
Teoria soimaan : tapaustutkimus musiikin perusteiden opetuksesta Jyväskylän ammattiopistossa
Martikainen, Tuomas (2017)Tutkin maisterintutkielmassani pop/jazz -musiikin perusteiden opettamiseen ja oppimiseen liittyviä erityispiirteitä. Erityisesti syvennyn afroamerikkalaisen musiikin perusteet (AMP) - menetelmään, jossa integroidaan ... -
Harmonian opetus unkarilaista säveltapailumetodia hyödyntäen Lahdessa
Pohjola, Milla (2014)Tämän maisterintutkielman tarkoitus on selvittää, miten harmoniaa opetetaan musiikin perusteissa Lahdessa. Kiinnostuin aiheesta toimiessani musiikin perusteiden opettajana Lahden konservatoriossa. Unkarilaisen säveltäjä ... -
Oppilaanohjauksen mielekkyys Hollolan yläasteen 9. luokan oppilaiden kokemana
Berg, Marko (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2005)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.