Kuinka suomalainen televisio kaupallistui
Salokangas, R. (2012). Kuinka suomalainen televisio kaupallistui. Historiallinen Aikakauskirja, 110(4), 459-463. https://doi.org/10.54331/haik.139943
Julkaistu sarjassa
Historiallinen AikakauskirjaTekijät
Päivämäärä
2012Tekijänoikeudet
© Historiallinen Aikakauskirja ja tekijät
Raimo Salokangas arvioi Heikki Hellmanin kirjoittaman Kolmoskanavan historian. Kolmoskanava näkyi ruuduissa vuosina 1986–1992.
Julkaisija
Suomen Historiallinen Seura ja Historian Ystäväin LiittoISSN Hae Julkaisufoorumista
0018-2362Asiasanat
Kolmoskanava MTV3 Yleisradio 1980-luku 1990-luku Suomi television Finland historia kaupallistuminen ohjelmapolitiikka ohjelmatuotanto viestintäpolitiikka uudistukset televisiokanavat kaupallinen televisio televisiomainonta kilpailu (ilmiö) televisio-ohjelmat televisio (joukkoviestimet) televisiohistoria televisioyhtiöt parlamentaarinen valvonta ohjelmatarjonta kirja-arvostelut
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/21818531
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tuiki harvinainen eurooppalainen minkki ja muita tarinoita : kartoitus suomalaisten televisiokanavien dokumenttitarjonnasta
Arponen, Linda (2012)Televisiossa esitetään paljon erilaisia dokumentteja ja niiden kaltaisia ohjelmia. Tv-dokumenttien lisäksi ohjelmistoon kuuluu dokumenttielokuvia, reportaaseja sekä tosi-tv -ohjelmia. Eri asia on se, kuinka nämä ohjelmat ... -
Monipuolisesti televisioformaateista
Koistinen, Aino-Kaisa (Kulttuurintutkimuksen seura; Nykykulttuurin tutkimuskeskus, Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Ihana, vaarallinen, tylsä televisio
Säntti, Joonas (Nuoren voiman liitto, 2020)Television kimppuun on vuoden sisällä käyty peräti kolmen valikoiman voimin yli 800 sivulla. Miten käy sohvaperunoilta essee? -
Kisastudioiden karnevaalitunnelma koetuksella : Ylen ja C Moren Qatarin vuoden 2022 jalkapallon MM-kisojen television studiolähetyksiä vertaileva tutkimus
Kortelainen, Vesa (2024)Mediaurheilun suosituimpien tuotteiden nousseiden lähetysoikeuskustannusten vuoksi urheilun megatapahtumien mediaoikeuksia jaetaan yhä useammin yleisradioyhtiöiden ja kaupallisten toimijoiden kesken. Toisin kuin kaupallisia ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.