Kumppanuus markkinointistrategiana ja liiketoiminnallisena mallina : case: Sanomalehtitalo Keskisuomalaisen kumppanuusstrategia
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The negative engagement behaviour of young millennials : triggers and responses
Hätönen, Henri; Itkonen, Viivi (2020)Viime vuosikymmen on osoittanut asiakassitoutumisen olevan merkittävä trendi organisaatioissa sekä lukuisilla eri tutkimuksen aloilla. Tutkimuksen ansiosta ymmärrämme asiakkaiden sitoutumiskäyttäytymistä jo melko laajalti, ... -
Understanding the Role of Social Media Content in Brand Loyalty : A Meta-Analysis of User-Generated Content Versus Firm-Generated Content
Tyrväinen, Olli; Karjaluoto, Heikki; Ukpabi, Dandison (SAGE Publications, 2023)The enormous growth of social media has increased interest in this platform among marketers and marketing academics. However, the previous literature has not provided a clear consensus regarding the influence of social ... -
Customer-Brand Relationships in the Context of Digital Brands
Paananen, Tiina; Frank, Lauri; Kemppainen, Tiina (University of Maribor, 2022)This qualitative study investigates customer-brand relationships between customers and digital brands. This study aims to describe different digital brand relationship types, and their manifestations among young adult ... -
The impact of rewarded social media engagement on customer satisfaction, commitment, loyalty and loyalty programmes in the sports industry
Rauf, Muniba; Karjaluoto, Heikki; Leppäniemi, Matti (Inderscience Publishers, 2024)There has been much research on customer engagement, loyalty, and loyalty programmes, but there has been no specific investigation of the impact of rewarded customer engagement on loyalty programme members in the sports ... -
Yhdistävänä tekijänä rakkaus musiikkiin : musiikkifestivaalien järjestäjien kokemuksia asiakassuhteista tapahtuman markkinoinnissa
Perämäki, Kristiina (2018)Tutkimuksessa tarkasteltiin musiikkifestivaalien järjestäjien ja heidän asiakkaidensa välisiä suhteita markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun kohteena oli neljä suomalaista, musiikkigenreltään erityylistä, musiikkifestivaalia. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.