Muutos ostoprosessiin arpojen siirtyessä internetiin : case: Veikkaus
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The role of age and life course stage in digital consumption
Kuoppamäki, Sanna (Jyväskylän yliopisto, 2018)Digital technologies are an inherent part of consumer environments today. This dissertation investigates older adults’ usage of digital technologies by focusing on the role of age and life course stage in digital ... -
The role of fundamental motivations in willingness-to-pay online
Salonen, Ville; Munnukka, Juha; Karjaluoto, Heikki (Elsevier, 2020)This study aims to determine whether an understanding of chronic fundamental consumer motivations can help determine the mechanisms of willingness-to-pay for products online. To do so, it employs a simulated buying task ... -
Online Communities and Gambling Behaviors : a Systematic Review
Savolainen, Iina; Sirola, Anu; Vuorinen, Ilkka; Mantere, Eerik; Oksanen, Atte (Springer Science and Business Media LLC, 2022)Purpose of Review The internet and virtual environments have enabled the formation of online communities around a variety of interests. Online communities focused on gambling are increasingly popular and attract users to ... -
Pelaajabarometri 2010
Kuronen, Eero; Koskimaa, Raine (Agora Center, Jyväskylän yliopisto, 2011) -
”Mun mielestä tää ei oo ollu kauheen toimiva systeemi” : Suomalaisten urheiluorganisaatioiden edustajien näkemyksiä Suomen online-rahapelijärjestelmän muutoksesta ja rahapeliyhtiöiden sponsoroinnista
Jacklin, Eetu (2024)Suomessa rahapelaamista on pitkään säännelty yksinoikeusjärjestelmällä, eli tavalla, joka on nykyisin kansainvälisesti harvinainen. Suomen rahapelijärjestelmä on tarkoitus uudistaa viimeistään 1.1.2026 avaamalla se kilpailulle ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.