Brandi-identiteetin rakentaminen ja markkinointiviestintä : case Karkkipussi
Authors
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
Suomäki, Annariina (2024)Nykypäivänä yritykset hyödyntävät verkkosivuja mahdollisuutena informoida kuluttajia toiminnastaan, tuotteistaan ja palveluistaan. Tämän lisäksi verkkosivut mahdollistavat yrityksen toimintaa ohjaavien arvojen esittelemisen ... -
Äitipuolen identiteetin rakentaminen uusperheessä
Murtorinne-Lahtinen, Minna (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
Rekvisiitan lumoissa : kuvatraditio ja kansallisen identiteetin rakentaminen suomalaisissa 1860-1920 -luvun valokuvamuotokuvissa
Ruottinen, Hanna-Leena (2008) -
”The Attitudes” : säätyläisnaisen identiteetin rakentaminen muotokuvien kautta 1700-luvun lopun Britanniassa
Hoppu, Johanna (2022)1700-luvun lopulla Eurooppaa leimasi merkittävä kulttuurillinen ja yhteiskunnallinen muutos. Näiden muutosten keskiössä vaikuttivat Emma Hamilton, Angelica Kauffman ja Georgiana, Devonshiren herttuatar. Heidän muotokuvansa ...