Taiteellisesti suuntautunut evaluointimenetelmä : katsaus Elliot W. Eisnerin kvalitatiivisten menetelmien suuntaukseen
Authors
Date
1993Katsauksessa esitellään Elliot W. Eisnerin näkemyksiin perustuvaa taiteellisesti suuntautunutta kvalitatiivisen tutkimuksen ja evaluoinnin menetelmää.
ISBN
978-952-86-0268-2ISSN Search the Publication Forum
0789-0729Metadata
Show full item recordCollections
- Monistesarja [3]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Draamakasvatus opettajan työvälineenä peruskoulun alaluokilla : laadullinen survey-tutkimus luokanopettajien draamakasvatuksen näkemyksistä ja käytänteistä
Herttua, Marika; Viitala, Anna (2003) -
A realist approach to thematic analysis : making sense of qualitative data through experiential, inferential and dispositional themes
Wiltshire, Gareth; Ronkainen, Noora (Routledge, Taylor & Francis, 2021)Thematic analysis (TA) is the most widely used method for analysing qualitative data. Recent debates, highlighting the binary distinctions between reflexive TA grounded within the qualitative paradigm and codebook TA with ... -
Health and social care educators’ ethical competence
Koskinen, Camilla; Koskinen, Monika; Koivula, Meeri; Korpi, Hilkka; Koskimäki, Minna; Lähteenmäki, Marja-Leena; Mikkonen, Kristina; Saaranen, Terhi; Salminen, Leena; Sjögren, Tuulikki; Sormunen, Marjorita; Wallin, Outi; Kääriäinen, Maria (Sage Publications Ltd., 2020)Background and purpose: Educators’ ethical competence is of crucial importance for developing students’ ethical thinking. Previous studies describe educators’ ethical codes and principles. This article aims to widen the ... -
Esikoisvanhempien ajatuksia toimivan vs. toimimattoman yhteisvanhemmuuden merkityksestä perheelle
Ahonen, Elina (2024)Tutkielmassa tarkasteltiin vanhempien ajatuksia yhteisvanhemmuuden toimivuudesta vs. toimimattomuudesta. Tutkielman avulla haluttiin lisätä ymmärrystä, miten esikoislapsen vanhemmat ajattelivat yhteisvanhemmuuden merkityksestä ...