Yhteiskunnallisesti merkityksellisen liikuntakeskuksen asiakkaat pysyvät
Salmikangas, A.-K. (2024). Yhteiskunnallisesti merkityksellisen liikuntakeskuksen asiakkaat pysyvät. Liikunta ja tiede, 61(2), 28.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen seura 2024
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/207868373
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3139]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The negative engagement behaviour of young millennials : triggers and responses
Hätönen, Henri; Itkonen, Viivi (2020)Viime vuosikymmen on osoittanut asiakassitoutumisen olevan merkittävä trendi organisaatioissa sekä lukuisilla eri tutkimuksen aloilla. Tutkimuksen ansiosta ymmärrämme asiakkaiden sitoutumiskäyttäytymistä jo melko laajalti, ... -
Investigating the Impact of Rewarded Social Media Engagement, Trust, Perceived Switching Cost and Loyalty on Loyalty Members in Sports Industry
Rauf, Muniba; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Social media has changed the way people interact with companies and one another as well as become a powerful tool for enhancing touchpoints with customers. While many studies on loyalty, loyalty/reward programmes exists, ... -
Hateholders and Brandjacking : Negative Engagement of Customers and Stakeholders
Lievonen, Matias; Luoma-aho, Vilma; Bowden, Jana (Routledge, 2023)Social and real-time media allow customers and other stakeholders to easily voice their opinions online when brands or organisations fail to meet their expectations. Such outbursts, which are often addressed through corporate ... -
Simultaneous Support for and Opposition to Brands : A Study on Brand Love and Hate - the Two Poles of Brand Polarisation
Tornberg, Jussi; Karjaluoto, Heikki; Niininen, Outi (Routledge, 2023)This chapter discusses the drivers of brand polarisation (i.e. simultaneously loving and hating a brand). Despite its relevance for brand managers and public relations executives, brand polarisation remains heavily ... -
Adapting and Validating Scale of Customer Engagement in Online Travel Communities
Mkumbo, Peter J.; Ukpabi, Dandison C.; Karjaluoto, Heikki (Varna University of Management, 2020)Increasing attention towards customer engagement has caused its measurement to remain a highly debated issue among scholars. This study adapts and validates measurement scales for customer engagement in Online Travel ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.