Jyväskylän yliopisto | JYX-julkaisuarkisto

  • suomi  | Anna palautetta |
    • suomi
    • English
 
  • Kirjaudu
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä aineisto 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • Näytä aineisto
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > Näytä aineisto

Lapsuuden haaveesta totta : aikuisbaletin opetus-oppimisprosessi ensiaskeleista piruettiin

Thumbnail
Katso/Avaa
10. Mb

Lataukset:  
Show download detailsHide download details  
Tekijät
Häyrynen, Teija
Päivämäärä
2000
Oppiaine
LiikuntapedagogiikkaPhysical Education Teacher Education

 
Asiasanat
baletti aikuiset tanssi opetussuunnitelmat oppiminen toimintatutkimus
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000852946

Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedot
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat [27645]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.

  • Lapsuuden haaveesta totta : aikuisbaletin opetus-oppimisprosessi ensiaskeleista piruettiin 

    Häyrynen, Teija (2003)
  • Four dance subcultures : a study of non-professional dancers ́socialization, participation motives, attitudes and stereotypes 

    Nieminen, Pipsa (University of Jyväskylä, 1998)
  • Teachers' beliefs about learning and language as reflected in their views of teaching materials for Content and Language Integrated Learning (CLIL) 

    Bovellan, Eveliina (University of Jyväskylä, 2014)
  • Osallistava sävellytysmenetelmä musiikinopetukseen : peruskoulun opetussuunnitelman 2014 tavoitteita ja oppimisen ydinmetaforia toteuttamassa 

    Huttunen, Taina (University of Jyväskylä, 2017)
    In my case study, I used two composing tasks to examine how the inclusive composing method (OSM) I have developed promotes the achievement of the aims of the new core curriculum for basic education 2014 and realises ...
  • Learner at the heart of curriculum : Theoretical analysis of core curriculum in Finland 

    Valli, Päivi (2021)
    The curriculum is seen as a key steering document for teaching and learning. In Finland, its latest reform from 2014 highlights the importance of pupil’s learning rather than teaching. This article describes the learner-centered ...
  • Selaa aineistoja
  • Selaa aineistoja
  • Artikkelit
  • E-kirjat
  • Esitelmät ja posterit
  • Historialliset kartat
  • Julkaisusarjat
  • Konferenssit ja seminaarit
  • Lehdet
  • Opinnäytteet
  • Oppimateriaalit
  • Nuotit ja musiikki
  • Tutkimusdata
  • Tutkimusraportit
  • Valokuvat

Selaa

Kaikki aineistotKokoelmaluetteloJulkaisupäivätTekijätAsiasanatJulkaistuLaitosOppiaine

Omat tiedot

Kirjaudu sisään

Tilastot

Tarkastele käyttötilastoja
  • Kuinka julkaista JYXissä?
  • Rinnakkais­tallentaminen
  • Opinnäytteiden julkaisu
  • Väitöskirjojen julkaisu
  • Julkaise aineisto
  • Julkaisupalvelut

Avoin tiede JYU:ssa
 
Tietosuojailmoitus

Saavutettavuusseloste

Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.
Open Science Centre