Ala-asteen koululiikunnan ja kodin arvo- ja moraalikasvatus
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ole hyvä! : moraalikasvatus ala-asteen opettajan näkökulmasta
Pesola, Sari; Rättyä, Hilkka (1995)Tutkimuksella pyrittiin selvittämään moraalikasvatusta ala-asteen opettajan näkökulmasta sekä sen toteutumista ja ongelmia nykyisessä koulumaailmassa. Teorialla oli tarkoitus selvittää moraalia filosofian osa-alueena ja ... -
Hyvien tapojen välittäminen kotikasvatuksessa
Hakkarainen, Samuli (2013) -
Koululiikunnan ja liikunnanopettajan merkitys oppilaan liikuntamotivaation ja taidon oppimisen kehittymisessä
Tiirikainen, Meiju (2019)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää oppilaiden kokemuksia ja käsityksiä liikunnanopettajan yhteydestä heidän yksilöllisen liikuntamotivaation muodostumiseen ja taidon oppimisen kehittymiseen. Lisäksi ... -
Koululiikunnan koetut vaikutukset kehonkuvaan
Alahäivälä, Ninna (2020)Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät koululiikunnassa ovat vaikuttaneet nuorten aikuisten kehonkuvan rakentumiseen. Toteutin tutkielman laadullisin menetelmin käyttämällä fenomenologis-hermeneuttista ... -
Sekaryhmät vai erillisryhmät? : yläkoululaisten toiveita koululiikunnan ryhmäjaoista
Nieminen, Aleksi (2020)Koululiikunnassa on Suomessa käytössä pääasiassa kahdenlaisia opetusryhmiä: sukupuolen mukaan jaettuja erillisryhmiä sekä sekaryhmiä. Aikaisemmin yläkouluissa erillisryhmät on määrätty käytettäväksi, mutta nykyään opetusryhmien ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.