"Avaimella poskeen ja sitten jalat alle" : tutkielma nuorten jyväskyläläisnaisten katuturvallisuudesta
Tekijät
Päivämäärä
2002Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teoriaohjaava sisällönanalyysi Suomessa asuvien 20-29-vuotiaiden nuorten aikuisten turvattomuustekijöistä
Finnberg, Emilia (2023)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää nuorten aikuisten kokemuksia turvattomuutta tuottavista tekijöistä. Tarkoituksena on lisätä ymmärrystä inhimillisen turvallisuuden käsitteen avulla nuorten aikuisten turvattomuuden ... -
Liian piru ihmiseksi : hermeneuttinen tutkielma Dostojevskin filosofisesta antropologiasta
Nikulainen, Anniina (2019)Pro gradu -tutkielmassani olen tarkastellut Fjodor Dostojevskin filosofista antropologiaa hänen kolmen teoksen: Rikos ja rangaistus, Idiootti ja Karamazovin veljesten kautta. Olen ottanut tutkielmani lähtökohdaksi tuoda ... -
Lähisuhdeväkivallan ennaltaehkäisy osana yläkoulujen turvataitokasvatusta
Sipari, Piia (2023)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten turvallisuuskasvatus ilmenee lähisuhdeväkivallan ennaltaehkäisyn näkökulmasta yläkoulujen perusopetusta ohjaavissa dokumenteissa. Tutkimukset osoittavat, että lähisuhdeväkivalta ... -
Lasten tarinoita vuorohoitokontekstissa : tulkintoja turvallisuuden ja turvattomuuden kokemuksista
Lehtomäki, Marjaana (2013)Lehtomäki, M. 2013. LASTEN TARINOITA VUOROHOITOKONTEKSTISSA. TULKINTOJA TURVALLISUUDEN JA TURVATTOMUUDEN KOKEMUKSISTA. Varhaiskasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Kasvatustieteiden laitos. Jyväskylän yliopisto. 93 sivua ... -
"Oppilaat ovat turvallisia, koska lapsi ei saa lyötyä niin kovaa kuin aikuinen" : viidesluokkalaisten käsityksiä turvallisuudesta
Nevalainen, Mikko (2017)Tutkimuksen teon lähtökohtana oli fenomenologinen etnografia, jossa tutkitaan yhden luokan oppilaiden omia käsityksiä turvallisuudesta. Aineistoa kerättiin opettajahaastattelulla, havainnoinnilla ja teematunnilla, jossa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.