Yhden ja kahden vastemuuttujan logit-mallit koulukiusaamisen tutkimisessa. Kouluterveys 2002 -tutkimus
Authors
Date
2001Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“Se on varmaan jokaisen vanhemman pahin pelko et omaa lasta kiusataan.” : vanhemmat lastensa koulukiusaamisen kohtaajina ja käsittelijöinä
Parkkinen, Helene (2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin vanhempien kokemuksia lastensa koulukiusaamisessa. Toistaiseksi on vielä vähän suomalaista tutkimustietoa siitä, kuinka vanhemmat kokevat kiusaamisen, ja kuinka koulu ja koti yhdessä onnistuu ... -
Koulukiusaamisen yhteys fyysisen aktiivisuuden määrään sekä vapaa-ajan liikuntamotiiveihin 8.- ja 9.luokkalaisilla
Perälä, Samu; Pispala, Jukka (2015)Perälä, S. & Pispala, J. 2015. Koulukiusaamisen yhteys fyysisen aktiivisuuden määrään sekä vapaa-ajan liikuntamotiiveihin 8.- ja 9.luokkalaisilla. Liikuntakasvatuksen laitos, Jyväskylän yliopisto, Liikuntapedagogiikan pro ... -
Koulukiusaamisen vaikutukset suhtautumiseen oppilashuoltoa, opettajia ja vertaisia kohtaan
Tamminen, Topi (2022)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää, vaikuttaako koulukiusaaminen, niin koulukiusaajana kuin koulukiusattuna, suhtautumiseen oppilashuoltoa (koulukuraattori ja kouluterveydenhoitaja), opettajia ja vertaisia kohtaan. ... -
KiVa Koulu® -ohjelma ja Vaakamalli® -koulutus : opettajien kokemuksia koulukiusaamisen ehkäisemisestä ja siihen puuttumisesta
Salo, Anni; Takalo, Maija (2014)Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää alakoulun luokanopettajien käsityksiä ja kokemuksia koulussa käytössä olevasta kiusaamisen vastaisesta interventiomallista, KiVa Koulu -ohjelmasta tai Vaakamalli -koulutuksesta. ...