Verkkoyhteisöt ja verkkoyhteisöjen liiketoimintamahdollisuudet
Tekijät
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yhdestä monta : monen profiilin käyttö verkkoyhteisöissä
Räty, Venla (2020)Monen profiilin käyttö tarkoittaa samaa kuin monen käyttäjätilin rekisteröiminen samaan verkkoyhteisöön. Ilmiölle ei ole kehittynyt selkeää termiä vuosien saatossa. Käytännössä profiili ilmenee yhteisössä mm. keskustelutyylin, ... -
Virtual goods sales : new requirements for business modelling?
Hamari, Juho (2009)Selling virtual goods is an increasingly popular revenue model for operators of social online services, examples of which are virtual worlds and social networking services. Compared to more traditional revenue models, such ... -
Big data value creation and capture with an IoT solution
Karhu, Nelli (2021)Organisaatiot ovat kiinnostuneet big datasta ja siitä, miten ne voivat ansaita sillä rahaa. Sitä varten organisaatio tarvitsee liiketoimintamallin. Liiketoimintamallia luotaessa on tärkeää ymmärtää mikä IoT:sta kerätyssä ... -
Internet-of-things market, value networks, and business models : state of the art report
Okkonen, Hanna; Mazhelis, Oleksiy; Ahokangas, Petri; Pussinen, Pasi; Rajahonka, Mervi; Siuruainen, Riikka; Leminen, Seppo; Shveykovskiy, Alexey; Myllykoski, Jenni; Warma, Henna (University of Jyväskylä, Department of Computer Science and Information Systems, 2013) -
Social Media Influencers : Case Taiwan
Lin, Anne (2020)This study looks at social media influence from the perspective of 3 Social Media Influencers (SMIs) in Taiwan. The purpose of the study is to provide a “behind-the-scenes” accounts of social media work strategy and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.