Verkkoyhteisöt ja verkkoyhteisöjen liiketoimintamahdollisuudet
Authors
Date
2008Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhdestä monta : monen profiilin käyttö verkkoyhteisöissä
Räty, Venla (2020)Monen profiilin käyttö tarkoittaa samaa kuin monen käyttäjätilin rekisteröiminen samaan verkkoyhteisöön. Ilmiölle ei ole kehittynyt selkeää termiä vuosien saatossa. Käytännössä profiili ilmenee yhteisössä mm. keskustelutyylin, ... -
Virtual goods sales : new requirements for business modelling?
Hamari, Juho (2009)Selling virtual goods is an increasingly popular revenue model for operators of social online services, examples of which are virtual worlds and social networking services. Compared to more traditional revenue models, such ... -
Internet-of-things market, value networks, and business models : state of the art report
Okkonen, Hanna; Mazhelis, Oleksiy; Ahokangas, Petri; Pussinen, Pasi; Rajahonka, Mervi; Siuruainen, Riikka; Leminen, Seppo; Shveykovskiy, Alexey; Myllykoski, Jenni; Warma, Henna (University of Jyväskylä, Department of Computer Science and Information Systems, 2013) -
Big data value creation and capture with an IoT solution
Karhu, Nelli (2021)Organisaatiot ovat kiinnostuneet big datasta ja siitä, miten ne voivat ansaita sillä rahaa. Sitä varten organisaatio tarvitsee liiketoimintamallin. Liiketoimintamallia luotaessa on tärkeää ymmärtää mikä IoT:sta kerätyssä ... -
Social Media Influencers : Case Taiwan
Lin, Anne (2020)This study looks at social media influence from the perspective of 3 Social Media Influencers (SMIs) in Taiwan. The purpose of the study is to provide a “behind-the-scenes” accounts of social media work strategy and ...