Vuorovaikutus oppimisen kohteena lukiossa – kirja-arvio kolmesta äidinkielen ja kirjallisuuden uudesta oppikirjasarjasta
Julkaistu sarjassa
Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehtiTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 kirjoittaja
Arvioinnin kohteena ovat vuorovaikutusmoduulien materiaalit oppikirjasarjoissa Loisto, Särmä ja Ääni.
Julkaisija
Prologos ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-7613Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Prologi [159]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kirjallisuuskäsitys ja kirjallisuuden kaanon lukion äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjasarjassa Särmä. Suomen kieli ja kirjallisuus
Koistinen, Susanna (2014)Tutkielmassa tarkastellaan äidinkielen ja kirjallisuuden lukion oppikirjasarjan Särmä. Suomen kieli ja kirjallisuus kirjallisuuskäsitystä ja esitellyn kirjallisuuden suhdetta kirjallisuuden kaanoniin. Kirjallisuuslausumia ... -
Identiteettien diskurssit yläkoulun äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjasarjassa Taito-Voima-Taju
Hautala, Pauli (2012)Tutkimuksessa identiteettien diskursseista äidinkielen ja kirjallisuuden yläkoulun oppikirjasarjassa Taito-Voima-Taju tarkastellaan sitä, miten ja millaisin diskurssein erilaiset identiteetit esitetään oppikirjasarjassa. ... -
Eriyttäminen 7. luokan äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjoissa : kahden oppikirjasarjan tarkastelua
Volotinen, Iina (2015)Tutkimuksessa tarkasteltiin eriyttämistä äidinkielen ja kirjallisuuden oppikirjoissa. Oppikirjat ovat opettajalle valmiina oppimateriaaleina tärkeä työväline. Eriyttämisellä voidaan huomioida oppijoiden yksilölliset tarpeet ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.