Rajapintaobjektit yhteistyötä tukevien tietojärjestelmien suunnittelussa : tapaustutkimus paperikoneen teknisestä erittelystä rajapintaobjektina
Päivämäärä
1998Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Yhteistyöllä yhteiseksi hyväksi" : tapaustutkimus kodin ja koulun yhteistyöstä Ihastjärven kyläkouluhankkeen suunnittelussa ja toteutuksessa
Antikainen, Henriikka; Lappalainen, Sanna (2012)TIIVISTELMÄ Antikainen, H. & Lappalainen, S. 2012. ”Yhteistyöllä yhteiseksi hyväksi” Tapaustutkimus kodin ja koulun yhteistyöstä Ihastjärven kyläkouluhankkeen suunnittelussa ja toteutuksessa. 61 sivua. Tämän tutkimuksen ... -
The potential of temporal analysis : Combining log data and lag sequential analysis to investigate temporal differences between scaffolded and non-scaffolded group inquiry-based learning processes
Lämsä, Joni; Hämäläinen, Raija; Koskinen, Pekka; Viiri, Jouni; Mannonen, Joonas (Elsevier, 2020)This paper contributes to the ongoing discussion about analysing the temporal aspects of learning processes in the educational technology research field. Our main aim was to advance methods for analysing temporal aspects ... -
Designing and investigating pedagogical scripts to facilitate computer-supported collaborative learning
Hämäläinen, Raija (Institute for Educational Research, 2008)Computer-supported collaborative learning (CSCL) appears to provide a promising social approach to foster learning. On the other hand, recent studies have indicated that when learners are left on their own, it is often ... -
Patterns of action transitions in online collaborative problem solving : A network analysis approach
Li, Shupin; Pöysä-Tarhonen, Johanna; Häkkinen, Päivi (Springer Science and Business Media LLC, 2022)In today’s digital society, computer-supported collaborative learning (CSCL) and collaborative problem solving (CPS) have received increasing attention. CPS studies have often emphasized outcomes such as skill levels of ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.