Luottamus verkkoyhteisöissä
Authors
Date
2012Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Instagram and Facebook brand community benefits consumers receive and value before and during the COVID-19 pandemic : case CrossFit
Vuorenlinna, Tia (2021)Sosiaalisen median alustat, kuten Facebook ja Instagram, ovat mahdollistaneet yrityksille uusia tapoja tavoittaa ja kommunikoida brändisivujen seuraajien kanssa. Nämä sosiaalisen median brändiyhteisöt ovat melko uusi ja ... -
Syyt yksityisyydestä luopumiseen sosiaalisessa mediassa : hyödyt ja haitat
Myntti, Aleksi (2018)Tämän tutkielma tutkii syitä siihen, miksi sosiaalisen median palvelun käyttäjä luopuu yksityisyydestään julkaisemalla omia henkilökohtaisia tietojaan muun muassa palveluntarjoajan analysoitavaksi ja muiden käyttäjien ... -
Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
Hirvonen, Heikki (2019)Tässä tutkimuksessa käsitellään kohdennettua mainontaa, käyden ensin läpi teoriaa kohdennettuun mainontaan liittyen, ja sen jälkeen pohtien siitä seuraavia ongelmia. Tarkastelua tehdään erityisesti sosiaalisen median ... -
Kolmannet osapuolet mukana henkilökohtaisen datan käytössä ja vaikutukset yksityisyyteen : case Facebook
Nyyssönen, Isa (2023)Sosiaalinen media ja tässä tutkielmassa tarkastelun kohteena oleva Facebook on herättänyt paljon kysymyksiä, keskustelua sekä huolta käyttäjien yksityisyyden suojasta. Facebook tallentaa ja kerää valtavan määrän henkilötietoja, ... -
Who Can See My Stuff? : Online Self-Disclosure and Gender Differences on Facebook
Farinosi, Manuela; Taipale, Sakari (OberCom, 2018)This study investigates the gendered privacy practices and concerns on Facebook, by leaning on the idea of privacy management as a form of digital labour. We analyse if young Facebook users are more concerned about the ...