Luottamus verkkoyhteisöissä
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Instagram and Facebook brand community benefits consumers receive and value before and during the COVID-19 pandemic : case CrossFit
Vuorenlinna, Tia (2021)Sosiaalisen median alustat, kuten Facebook ja Instagram, ovat mahdollistaneet yrityksille uusia tapoja tavoittaa ja kommunikoida brändisivujen seuraajien kanssa. Nämä sosiaalisen median brändiyhteisöt ovat melko uusi ja ... -
Syyt yksityisyydestä luopumiseen sosiaalisessa mediassa : hyödyt ja haitat
Myntti, Aleksi (2018)Tämän tutkielma tutkii syitä siihen, miksi sosiaalisen median palvelun käyttäjä luopuu yksityisyydestään julkaisemalla omia henkilökohtaisia tietojaan muun muassa palveluntarjoajan analysoitavaksi ja muiden käyttäjien ... -
Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
Hirvonen, Heikki (2019)Tässä tutkimuksessa käsitellään kohdennettua mainontaa, käyden ensin läpi teoriaa kohdennettuun mainontaan liittyen, ja sen jälkeen pohtien siitä seuraavia ongelmia. Tarkastelua tehdään erityisesti sosiaalisen median ... -
Kolmannet osapuolet mukana henkilökohtaisen datan käytössä ja vaikutukset yksityisyyteen : case Facebook
Nyyssönen, Isa (2023)Sosiaalinen media ja tässä tutkielmassa tarkastelun kohteena oleva Facebook on herättänyt paljon kysymyksiä, keskustelua sekä huolta käyttäjien yksityisyyden suojasta. Facebook tallentaa ja kerää valtavan määrän henkilötietoja, ... -
Facebook’s Emotional Contagion Experiment as a Challenge to Research Ethics
Jouhki, Jukka; Lauk, Epp; Penttinen, Maija; Sormanen, Niina; Uskali, Turo (Cogitatio Press, 2016)This article analyzes the ethical discussion focusing on the Facebook emotional contagion experiment published by the Proceedings of the National Academy of Sciences in 2014. The massive-scale experiment manipulated the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.