Osaamisen ja tietämisen kehittäminen jatkuvan oppimisen ja tiedonjakamisen avulla : tapauksena Jaikon tietotiimin kehittäminen
Tekijät
Päivämäärä
2000Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jatkuvan oppimisen koulutukset tutkimusperustaisen osaamisen täydentäjinä
Alho, Sirkka (Sosiaalityön tutkimuksen seura, 2021) -
Jatkuvan oppimisen reformi poliittisena päämääränä : analyysi Opetus- ja kulttuuriministeriön jatkuvan oppimisen kehittämishankkeen perusteista
Kallinen, Mirja (2020)Jatkuva oppiminen on yleisesti hyväksytty koulutusta, ihmisten toimintaa ja identiteetin rakentamista ohjaavaksi periaatteeksi. Se on asetettu koulutuspoliittiseksi päämääräksi niin Euroopan unionin tasolla kuin kansallisesti ... -
Puhtauspalveluyksikön oppimisen ja kehittämisen arviointia
Kautto-Koukka, Maritta (2003) -
Terveydenhuoltoalan esihenkilökoulutus valmentavan johtamisen ja oppimisen tukena
Solio, Kristiina; Lamberg, Anni (2023)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella esihenkilöiden oppimista ja sitä tukevia ja estäviä tekijöitä sekä esihenkilöiden käsityksiä valmentavasta johtamisesta. Oppimiseen ja valmentavaan johtamiseen ... -
Taitamisen tiede - tietämisen taide : taidon oppimisen arkkitehtuuri
Rissanen, Marjo (University of Jyväskylä, 2016)The purpose of this research was to study skill learning and the meaning of the art and skill subjects in Finnish comprehensive school. During the last decade, there have been many discussions in the media about the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.