Process improvement of continuous integration : a case study
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Requirements Risk Management for Continuous Development : Organisational Needs
Kainulainen, Sanna; Tuunanen, Tuure; Vartiainen, Tero (Australasian Association for Information Systems, 2024)Information systems development has recently evolved from traditional to agile and continuous forms. Continuous development (CD) methods, such as development and operations (DevOps), integrate many well-regarded parts of ... -
Utilizing agile methods in continuous software development
Kiiski, Miko (2022)Ohjelmat ja järjestelmät ovat osa kaikkien päivittäistä elämää. Teknologiat muuttuvat kiihtyvällä tahdilla, uusia innovaatioita syntyy ja toimintatavat voivat muuttua yhdessä yössä maailman tilanteen mukaan. Ihmisten ja ... -
Ketterän lähestymistavan soveltuvuus tuotelinjapohjaiseen ohjelmistokehitykseen
Raunismaa, Heikki (2012) -
ScrumBut as an Indicator of Process Debt
Ramirez Lahti, Jacinto; Tuovinen, Antti-Pekka; Mikkonen, Tommi; Capilla, Rafael (IEEE Computer Society Press, 2022)Technical debt analysis is used to detect problems in a codebase. Most technical debt indicators rely on measuring the quality of the code, as developers tend to induce recurring technical debt that emerges along with ... -
Asiakaskeskeinen ohjelmistokehitys
Venäläinen, Henri (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on luoda käsitys asiakaskeskeisyydestä osana ohjelmistokehitystä. Tutkimuksessa tarkastellaan myös käytänteitä asiakaskeskeisyyden ja ohjelmistokehityksen välillä. Asiakaskeskeisyyteen ...