Tshernobyl - peruskoulun fysiikan opetuksen näkökulmasta
Tekijät
Päivämäärä
1991Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fysioterapeuttikoulutuksen fysiikan opetuksen kehittäminen
Nurkka, Niina (2000) -
Lukion fysiikan opetuksen tavoitteet ja niiden taustalla olevat arvot 1916-1979
Erätuuli, Matti (1979) -
Jännitteen käsite ja sen havainnollistaminen peruskoulun 9. luokan fysiikan opetuksessa
Liukku, Marita (1998) -
Kokeellinen lähestymistapa peruskoulun fysiikan oppikirjojen sähköopin osuudessa
Korpela, Kaisa (1998) -
Miten hyvin peruskoulun fysiikan oppikirjat vastaavat opetussuunnitelmanperusteita : oppikirja-analyysi aiheista työ, teho ja paine
Kostian, Jenna (2018)Tutkin tässä pro gradu -tutkielmassani kahden eri kustantajan fysiikan oppikirjaa, jotka on suunnattu peruskoululaisille. Tutkin oppikirjoja aiheiden työ, teho ja paine kautta ja vertaan oppikirjojen sisältöä toisiinsa ja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.