Tshernobyl - peruskoulun fysiikan opetuksen näkökulmasta
Tekijät
Päivämäärä
1991Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lukion fysiikan opetuksen tavoitteet ja niiden taustalla olevat arvot 1916-1979
Erätuuli, Matti (1979) -
Fysioterapeuttikoulutuksen fysiikan opetuksen kehittäminen
Nurkka, Niina (2000) -
Miten hyvin peruskoulun fysiikan oppikirjat vastaavat opetussuunnitelmanperusteita : oppikirja-analyysi aiheista työ, teho ja paine
Kostian, Jenna (2018)Tutkin tässä pro gradu -tutkielmassani kahden eri kustantajan fysiikan oppikirjaa, jotka on suunnattu peruskoululaisille. Tutkin oppikirjoja aiheiden työ, teho ja paine kautta ja vertaan oppikirjojen sisältöä toisiinsa ja ... -
Jännitteen käsite ja sen havainnollistaminen peruskoulun 9. luokan fysiikan opetuksessa
Liukku, Marita (1998) -
Kokeellinen lähestymistapa peruskoulun fysiikan oppikirjojen sähköopin osuudessa
Korpela, Kaisa (1998)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.