Äänen historiaa ja akustiikan peruskäsitteitä
Authors
Date
2000Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Miten tulkita historiaa kuvallisesti? : Jyväskylän yliopiston opiskelijat tulkitsemassa seminaarin historiaa uuden taidekasvatusmenetelmän avulla
Saari, Anniina; Rysä, Katariina (2016)Tämä pro gradu-tutkielma käsittelee uuden kuvallisen representaation luomista ja sitä varten luotua uutta menetelmää. Työ pyrkii vastaamaan kysymykseen, kuinka luoda menetelmä, jonka avulla ymmärtää ja tulkita historiallisia ... -
Mielekkyyttä musiikinhistoriaan : rock-musiikin historiaa toiminnallisesti
Kaikkonen, Anniina (2017)Uudessa opetussuunnitelmassa (POPS 2014) toiminnallisilla työtavoilla – leikillä, taiteella, pelillisyydellä ja kokeellisuudella – on merkittävästi suurempi rooli kuin yhdessäkään aiemmassa opetussuunnitelmassa. Opetusalalla ... -
Montefeltron alttaritaulu : Piero della Francescan (n. 1416-1492) alttaritaulussa olevan munan ja koralliriipuksen tulkinnan historiaa
Rokkila, Gabriela (2018)Tämä tutkimus käsittelee italialaisen renessanssimaalarin Piero della Francescan (n. 1416‒1492) maalaamaa Montefeltron alttaritaulua (Pala Montefeltro) ja sen kahta mielenkiintoista yksityiskohtaa, munanmuotoista esinettä ... -
Kansallisarkiston kokoelmien konservoinnin historiaa
Kantanen, Kaisa (2022)Kansallisarkistossa Rauhankadulla Helsingissä on paperikonservointia tehty yli sata vuotta. Arkistokonservointi on perustunut kirjansidontaan ennen varsinaisen konservaattorikoulutuksen alkamista vuonna 1984. Ennen ... -
Kenen historiaa monikulttuurisessa koulussa?
Virta, Arja (2006)Most changes that ethnic and cultural diversity brings to teachers' work are perhaps shared by any teachers irrespective of school form or subject specialisation, but some of them are more directly subject-specific. History ...