Lukiolaisten kurssi: ilmiöiden fysiikkaa ja matematiikkaa
Tekijät
Päivämäärä
2000Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lukiolaisten ja peruskoulun yhdeksäsluokkalaisten asenteita fysiikkaa ja kemiaa kohtaan Keski-Suomessa
Keränen, Pauliina (2008) -
Lukiolaisten motivaatio opiskella fysiikkaa : onko tässä eroja miesten ja naisten välillä?
Heinonen, Ville; Lehtinen, Antti; Kankainen, Anu (The Finnish Matehematics and Science Education Research Association (FMSERA), 2022)Viime vuosina fysiikan ylioppilaskirjoituksiin ilmoittautuneiden määrä on lähes kaksinkertaistunut ja naisten suhteellinen osuus kasvanut. Aiemmasta tutkimuksesta tiedetään, että motivaatio opiskella fysiikkaa on ... -
Lukiolaisten syyt opiskella fysiikkaa : onko syissä eroja miesten ja naisten välillä?
Heinonen, Ville (2022)Opiskelijavalintauudistuksen julkistamisen jälkeen fysiikan ylioppilaskirjoituksiin ilmoittautuneiden lukumäärä on lähes kaksinkertaistunut ja naisten suhteellinen osuus kasvanut. Tutkimuksessa selvitin syitä lukiolaisten ... -
Ongelmia ekologisten ilmiöiden ymmärryksessä ja tehtäviä yläkoulun ekologian opetukseen
Gullans, Piia; Korkala, Nina (2007) -
Pioneerit, vakoilijat ja kadonnut isä : Silvia Rannamaan romaanin Kadri neuvostokulttuurin ilmiöiden kääntäminen virosta suomeksi
Ljokkoi, Anniina (2016)Tutkimuksen tavoitteena on virolaiskirjailija Silvia Rannamaan romaanin Kadri suomennosprosessin analysointi ja arviointi. Kadri ilmestyi Neuvosto-Virossa vuonna 1959. Savukeidas Kustannus julkaisi suomennokseni kirjasta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.