Jatkuvuuden laki Galileilla, Newtonilla ja nykyajan kouluopetuksessa
Tekijät
Päivämäärä
1994Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Radioaktiivisuus ja sen havainnollistaminen kouluopetuksessa
Kuivalainen, Kai (1995) -
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä tiedonhankinta- ja -hallintataidoistaan sekä niiden soveltamisesta kouluopetuksessa
Seuranen, Johanna (2019)Tiedonhankinta- ja -hallintataidot ovat nousseet nyky-yhteiskunnassa keskeisiksi tulevaisuuden taidoiksi, joita yksilö tarvitsee toimiakseen yleistyvissä digitaalisissa ympäristöissä. Opettajat kohtaavat ammattiurallaan ... -
Tekoälyn mahdollisuudet kouluopetuksessa
Soivanen, Satu (1988) -
Miten käy Winifredin hevoselle? draama kouluopetuksessa taidekasvatuksen kannalta
Tanttu-Knapp, Helena (1996) -
Paperiteknologia kouluopetuksessa
Heikkilä, Helena (2004)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.