Ikääntyvä ihminen kuluttajana 2010-luvun Suomessa
Tekijät
Päivämäärä
2010Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Online impulse purchases versus planned purchases and the role of visual attributes
D’Souza, Clare; Wong, Winnie; El Haber, Nicole; Brouwer, Anne Renée; Niininen, Outi (Taylor & Francis, 2024)Given the rapid growth of online buying, there seems to be a significant gap in understanding how consumers derive satisfaction from their past online fashion purchases, particularly in the absence of tactile experiences, ... -
The Drivers of Showrooming Behavior : A Meta-Analysis
Holkkola, Matilda; Tyrväinen, Olli; Makkonen, Markus; Karjaluoto, Heikki; Kemppainen, Tiina; Paananen, Tiina; Frank, Lauri (University of Maribor Press, 2024)Showrooming behavior refers to consumer behavior where consumers first physically evaluate products in offline channels and then compare the potential purchases in online channels. Although the drivers of showrooming ... -
Consumer behaviour and decision-making process of mature consumers in Finnish retail environment
Westerholm, Max (2021)Maailman ikärakenne vanhenee jatkuvasti ja asiakassegmentit, jotka koostuvat senioreista, kasvavat entisestään. Nämä segmentit eivät ole pelkästään suuria ihmismäärältään, vaan myös varakkaita sekä halukkaita käyttämään ... -
Online antecedents for young consumers’ impulse buying behavior
Nyrhinen, Jussi; Sirola, Anu; Koskelainen, Tiina; Munnukka, Juha; Wilska, Terhi-Anna (Elsevier, 2024)Acting on a sudden urge to purchase something without a prior intention or plan to do so and without considering its long-term effects is regarded as impulse buying behavior. The convenience and automatization of online ... -
Young Consumers’ Boycotting Profiles in the UK and Finland : A Comparative Analysis
Tuominen, Jesse; Rantala, Eero; Tolvanen, Asko; Luoma-aho, Vilma; Wilska, Terhi-Anna (Routledge, 2022)This study uses latent profile analysis to identify boycotting subgroups within Finland and the UK and to explore their potential differences across countries. These subgroups are based on how young British and Finnish ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.