Good sponsorship cooperation is the key to success : cases of three Finnish football organisations' sponsorship agreements
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Knowledge and coaching effectiveness : an exploratory study of two successful Finnish American football coaches
Valasti, Ville (2023)This study examined successful Finnish American football coaching practices to understand their perceptions of successful coaching knowledge. The study was used to examine two suc- cessful head coaches from Finland who ... -
Sports sponsorship in Nigeria : why are corporate sponsors involved and are they deriving value?
Iserhienrhien, Agbonlaho (2013)Sports sponsorship is an umbilical cord that ensures supply of essential resources for sports to ensure its sustenance and development. Corporate sponsors provide the greatest resources in sponsorships. Sponsorship is a ... -
Perceptions concerning successful development of Finnish players involved in the National Football League (NFL)
Kuuttila, Karri Matti (2017)Development of American Football in Finland is largely influenced by its licensed participants and Finland's American Football Union (Suomen Amerikkalaisen Jalkapallon Liitto, SAJL). To increase competitive excellence ... -
Developing sponsorship marketing : Finnish perspective
Korkka, Ville (2010)This thesis deals with sponsorship marketing development in sport in Finnish marketplace and aims to study how sponsoring companies perceive the current situation of the sponsorship marketing, and the main issues sponsored ... -
Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy
Rapola, Juha (2019)Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.