Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa
Tekijät
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Tässä kirjallisuuskatsauksessa tutkitaan tekoälyn hyödyntämistä asiakaspalvelussa. Tavoitteena on tutkia aikaisempien tutkimusten perusteella asiakaspalvelussa käytetyn tekoälyn hyötyjä ja mahdollisia haittoja. Kirjoitelmassa kerron myös yleisesti tekoälystä ja sen historiasta. Kirjoitelmassa tuodaan esille lähdeteosten mukaan määriteltyjä tekoälyn hyviä ja huonoja puolia, sekä yleistä tietoa tekoälystä ja sen kehityksestä. This bachelor’s thesis studies the use of artificial intelligence in customer service. The aim is to study the good and possible bad effects of artificial intelligence in service, using findings from previous studies. I will also briefly go over what artificial intelligence is and how it has evolved to date. The study will bring up good and bad sides of using artificial intelligence in customer service instances, but also general information about artificial intelligence and its history.
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kandidaatintutkielmat [5333]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tekoälyn hyödyntäminen asiakaspalvelussa
Pasanen, Sara (2023)Tekoäly on viimeisien vuosien aikana ollut yksi päällimmäisistä puheenaiheista teknologia-alalla. Tekoäly on kehittynyt paljon vuosien saatossa, ja sitä käytetään yhä kasvavissa määrin erilaisissa liiketoimintaan liittyvissä ... -
Tekoälyn hyödyntäminen henkilöstö- ja palkanlaskentajärjestelmässä
Lemmetty, Hanna (2020)Tekoälyn hyödyntäminen on vähitellen yleistymässä, mutta organisaatioissa on yhä epävarmuutta tekoälyn soveltuvuudesta omaan liiketoimintaan ja tekoälyyn tehtävien investointien kannattavuudesta. Tämän pro gradu -tutkielman ... -
Tekoälyn hyödyntäminen myyntiorganisaation työkaluna
Pajula, Veli-Pekka (2018)Tekoälyä käytetään tänä päivänä yhä enemmän yrityksissä ja sen tarjoamat mahdollisuudet ovat lähes rajattomat. Monet erilaiset organisaatiot suunnittelevat lähitulevaisuudessa ottavansa käyttöön tai ovat ... -
Tekoälyn hyödyntäminen liikenteen hallinnassa ja ennakoinnissa
Huntus, Perttu (2020)Tässä tutkimuksessa tutkitaan tekoälyn hyödyntämistä liikenteen hallinnassa ja ennakoinnissa. Tekoäly on käsitteenä vanha, mutta sen tekniikat ovat kehittyneet valtavasti viime vuosina ja sitä käytetään yhä useammilla ... -
Tekoälyn hyödyntäminen digitaalisessa markkinoinnissa
Vakoniemi, Ville (2023)Tekoäly on kehittynyt nopeasti viimeisten vuosien aikana ja sitä on alettu hyödyntää useilla eri aloilla, mukaan lukien digitaalisessa markkinoinnissa. Koska tekoälyn hyödyntäminen on digitaalisessa markkinoinnissa vielä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.