DigiConsumers Survey Data 2020
DigiConsumers -kyselyaineisto 2020
Wilska, Terhi-Anna; Nyrhinen, Jussi. DigiConsumers Survey Data 2020. V. 16.3.2020. 10.17011/jyx/dataset/86217
Päivämäärä
2023Pääsyrajoitukset
Restricted use due to personal information protection. You can still contact author to ask for a copy of the material.
Tekijänoikeudet
Wilska, Terhi-Anna, Nyrhinen, Jussi and University of Jyväskylä
Survey Data, 18–29-year-olds Finnish citizens, n=1000 ”DigiConsumers 2020” -kyselyaineisto on suomenkielisiltä 18-29-vuotiailta kuluttajilta Manner-Suomessa verkkopaneelin avulla vuonna 2020 kerätty kyselyaineisto (n=1000). Aineisto käsittelee nuorten aikuisten omaa taloutta, rahankäyttöä, kulutusta ja digitaalisia taitoja sekä niihin liittyviä arvoja ja asenteita. Aineiston keruusta vastasi Innolink Oy. Aineisto on anonyymi ja se koostuu monivalintakysymyksistä ja numeerisista vastauksista.
Julkaisija
University of JyväskyläAsiasanat
Aineisto tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/ResearchDataset/177423528
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tutkimusdata [279]
Rahoittaja(t)
Academy of Finland; Suomen AkatemiaRahoitusohjelmat(t)
Strategic research programmes, AoF; Strategisen tutkimuksen ohjelmat STN, SALisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
DigiConsumers Longitudinal Survey Data Part 1, 2021
Nyrhinen, Jussi; Wilska, Terhi-Anna (University of Jyväskylä, 2023)Survey Data, 18-29-year-olds in continental Finland, n=2318, First part of a longitudinal survey 2021-2023 -
The Role of Social Media in the Creation of Young People’s Consumer Identities
Wilska, Terhi-Anna; Holkkola, Matilda; Tuominen, Jesse (SAGE Publications, 2023)This article explores how young people construct and express their consumer identities via their consumption styles on social media. The importance of commercial content on social media, such as the postings of social media ... -
Omnichannel 2021 Survey Data
Uusitalo, Outi; Karjaluoto, Heikki; Nyrhinen, Jussi (University of Jyväskylä, 2023)Survey data, n=1028, 18-75-year-olds in Finland -
"Good for nature - good for you"? : values and sustainable food consumption - promoting sustainably produced food products to Finnish consumers
Ulvila, Kukka-Maaria (University of Jyväskylä, 2018)Food consumption and food choices are a vital part of humans’ lifestyles. In addition, it is widely acknowledged that food is one of the key consumption contexts for environmental and social impacts around the world. ... -
Differences in consumer perspectives how sustainable food consumption is perceived and signalled in the prevailing consumer culture : among Generation Y
Happonen, Ville (2016)This thesis investigates Generation Y sustainable food consumers in the prevailing consumer culture and their differences in signalling and perceiving sustainability. The reasons why they engaged to a sustainable diet and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.