dc.contributor.author | Kiuru, Noona | |
dc.contributor.author | Pakarinen, Eija | |
dc.date.accessioned | 2023-03-30T09:34:38Z | |
dc.date.available | 2023-03-30T09:34:38Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Kiuru, N., & Pakarinen, E. (2023, 28.3.2023). Iso osa nuorista kärsi korona-ajasta : hyvinvointi heikkeni, oppiminen vaikeutui ja yksinäisyys lisääntyi. <i>MustRead</i>. <a href="https://www.mustread.fi/artikkelit/iso-osa-nuorista-karsi-korona-ajasta-hyvinvointi-heikkeni-oppiminen-vaikeutui-ja-yksinaisyys-lisaantyi/" target="_blank">https://www.mustread.fi/artikkelit/iso-osa-nuorista-karsi-korona-ajasta-hyvinvointi-heikkeni-oppiminen-vaikeutui-ja-yksinaisyys-lisaantyi/</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_182312127 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86203 | |
dc.description.abstract | Nuorten eristäminen pitkäksi aikaa kotiin koronapandemian aikana ei ollut hyvä ratkaisu. Poikkeusoloissakin on keskeistä tukea nuorten yhteisöllisyyttä ja joukkoon kuulumista, apulaisprofessorit Noona Kiuru ja Eija Pakarinen Jyväskylän yliopistosta kirjoittavat. | fi |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Toinen Aatos Oy | |
dc.relation.ispartofseries | MustRead | |
dc.relation.uri | https://www.mustread.fi/artikkelit/iso-osa-nuorista-karsi-korona-ajasta-hyvinvointi-heikkeni-oppiminen-vaikeutui-ja-yksinaisyys-lisaantyi/ | |
dc.rights | CC BY-ND 4.0 | |
dc.title | Iso osa nuorista kärsi korona-ajasta : hyvinvointi heikkeni, oppiminen vaikeutui ja yksinäisyys lisääntyi | |
dc.type | contributionToPeriodical | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202303302338 | |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/JournalArticle | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_998f | |
dc.description.reviewstatus | nonPeerReviewed | |
dc.relation.volume | 28.3.2023 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © Kirjoittajat 2023 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.relation.grantnumber | 345196 | |
dc.subject.yso | COVID-19 | |
dc.subject.yso | eristys (eristäminen muista) | |
dc.subject.yso | yksinäisyys | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | nuoret | |
dc.subject.yso | etäopetus | |
dc.subject.yso | hyvinvointi | |
dc.subject.yso | koulutusjärjestelmät | |
dc.subject.yso | eriarvoisuus | |
dc.subject.yso | resilienssi | |
dc.subject.yso | poikkeusolot | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38829 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p28486 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p6935 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p542 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p1947 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p248 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p3478 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p25253 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p734 | |
dc.rights.url | https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.relation.funder | Research Council of Finland | en |
dc.relation.funder | Suomen Akatemia | fi |
jyx.fundingprogram | Strategic research programmes, AoF | en |
jyx.fundingprogram | Strategisen tutkimuksen ohjelmat STN, SA | fi |
jyx.fundinginformation | Kirjoittajat toimivat tutkijoina Suomen Akatemian strategisen tutkimuksen neuvoston (STN) rahoittamassa EduRESCUE-hankkeessa. | |
dc.type.okm | E1 | |