New directions in educational evaluation : evaluation programme 2004-2007
Julkaisija
Finnish Education Evaluation CouncilISBN
951-39-2170-0ISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-0163Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
Commodification of higher education? : an analysis of Education and Training Sector Improvement Programme (ETSIP) phase 1 (2006 to 2011) document of Namibia's 2005 to 2020 education programme
Mbhele, Nomonde (2017)The conceptualization of education is an essential term which generally tends to be understood in different ways, this is especially in terms of how it is supposed to function in the society. For Namibia, the notion of ... -
Lukutaito – Tie tulevaisuuteen: PISA 2018 Suomen pääraportti
Leino, Kaisa; Rautopuro, Juhani; Kulju, Pirjo (2021)Lukutaito on keskeinen pohja niin opiskelulle, lukunautinnolle, yhteiskuntaan osallistumiselle kuin oman identiteetin kehittämisellekin. Hyvä lukutaito luo vakaan pohjan, joka auttaa etenemään elämän poluilla. 2000-luvulla ... -
Kehittämissuuntaa arvioinnista
Lyytinen, Heikki K.; Räisänen, Anu (Koulutuksen arviointineuvosto, 2005) -
Työelämä, täältä tullaan - kielitaitoisina ja itseohjautuvina : tutkimus opiskelijoista monimuotoisesti toteutetulla englannin opintojaksolla Jyväskylän ammattikorkeakoulussa
Siekkinen, Hellä (University of Jyväskylä, 2017)Multi-form education has greatly increased also in the educational world of Finland during the last few decades. This is a study of the language learners on a multi-form English course at the Jyväskylä University of ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.