dc.contributor.author | Kari, Jouko | |
dc.date.accessioned | 2022-12-19T09:55:51Z | |
dc.date.available | 2022-12-19T09:55:51Z | |
dc.date.issued | 1972 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-9466-2 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84475 | |
dc.description.abstract | | en |
dc.language.iso | fin | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylän yliopisto. Kasvatustieteiden tutkimuslaitos. Julkaisuja | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Suuntaavan oppimismateriaalin vaikutukset erilaisten oppilaiden affektiiviseen oppimiseen | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-9466-2 | |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Educational and Social Sciences | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatus- ja yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.date.digitised | 2022 | |