Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorSalin, Kasper
dc.date.accessioned2022-09-29T09:34:15Z
dc.date.available2022-09-29T09:34:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationSalin, K. (2022). Koulussa saatu lisäharjoittelu parantaa kuntoa ja oppimistuloksia. <i>Liikunta ja tiede</i>, <i>59</i>(4), 30.
dc.identifier.otherCONVID_156829378
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83368
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherLiikuntatieteellinen seura
dc.relation.ispartofseriesLiikunta ja tiede
dc.rightsIn Copyright
dc.titleKoulussa saatu lisäharjoittelu parantaa kuntoa ja oppimistuloksia
dc.typecontributionToPeriodical
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202209294721
dc.contributor.laitosLiikuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.laitosFaculty of Sport and Health Sciencesen
dc.contributor.oppiaineLiikuntapedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineSport Pedagogyen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/JournalArticle
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_2cd9
dc.description.reviewstatusnonPeerReviewed
dc.format.pagerange30
dc.relation.issn0358-7010
dc.relation.numberinseries4
dc.relation.volume59
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© Liikuntatieteellinen seura, 2022
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysooppimistulokset
dc.subject.ysoterveyden edistäminen
dc.subject.ysofyysinen kunto
dc.subject.ysokoululaiset
dc.subject.ysokoululiikunta
dc.subject.ysoaerobinen harjoittelu
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p8587
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p12732
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p7384
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p16485
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p15765
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p24767
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.type.okmD1


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright