Digitaalisia medioita, poliitikkojen kokemuksia ja vaaleja
Mäkinen, K., & Salo, M. (2022). Digitaalisia medioita, poliitikkojen kokemuksia ja vaaleja. Politiikka, 64(2), 93-97. https://doi.org/10.37452/politiikka.119421
Julkaistu sarjassa
PolitiikkaPäivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Kirjoittajat, 2022
Julkaisija
Valtiotieteellinen yhdistysISSN Hae Julkaisufoorumista
0032-3365Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/146495210
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Roles of the Internet and Social Media in Political Marketing and Voter Behaviour : A Study of Finnish Parliamentary Elections
Mannonen, Markus; Skippari, Mika (Routledge, 2023)This chapter explores the roles of the internet and social media (SM) in political marketing and voter behaviour. We specifically analyse how voters’ use of both offline (television) and online (internet and SM) media to ... -
Vallaton vaalikone
Suojanen, Maria; Talponen, Jarno; Haukio, Jenni (Minerva, 2007) -
Äänestäjien keskustelut vaaleista : kevyttä jutustelua vai varsinaista politiikkaa?
Tainio, Susanna (2001) -
Presidentti 2000 : mistä vaalit on tehty?
Isotalus, Pekka; Aarnio, Eeva (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Democracy's duty : the history of political debates on compulsory voting
Malkopoulou, Anthoula (University of Jyväskylä, 2011)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.