Digitaalisia medioita, poliitikkojen kokemuksia ja vaaleja
Mäkinen, K., & Salo, M. (2022). Digitaalisia medioita, poliitikkojen kokemuksia ja vaaleja. Politiikka, 64(2), 93-97. https://doi.org/10.37452/politiikka.119421
Published in
PolitiikkaDate
2022Copyright
© Kirjoittajat, 2022
Publisher
Valtiotieteellinen yhdistysISSN Search the Publication Forum
0032-3365Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/146495210
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Roles of the Internet and Social Media in Political Marketing and Voter Behaviour : A Study of Finnish Parliamentary Elections
Mannonen, Markus; Skippari, Mika (Routledge, 2023)This chapter explores the roles of the internet and social media (SM) in political marketing and voter behaviour. We specifically analyse how voters’ use of both offline (television) and online (internet and SM) media to ... -
Vallaton vaalikone
Suojanen, Maria; Talponen, Jarno; Haukio, Jenni (Minerva, 2007) -
Presidentti 2000 : mistä vaalit on tehty?
Isotalus, Pekka; Aarnio, Eeva (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Äänestäjien keskustelut vaaleista : kevyttä jutustelua vai varsinaista politiikkaa?
Tainio, Susanna (2001) -
Democracy's duty : the history of political debates on compulsory voting
Malkopoulou, Anthoula (University of Jyväskylä, 2011)