Jyväskylän yliopiston aineenopettajakoulutuksen onnistuminen fysiikan opettajaksi valmistuneiden mielestä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ohjausalan koulutuksesta työhöni saamat valmiudet : Jyväskylän yliopistosta valmistuneiden käsityksiä
Kaartinen, Henna; Manthos, Sofia (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella Jyväskylän yliopiston ohjausalan koulutuksista valmistuneiden ohjaajien käsityksiä työssä kohtaamistaan haasteista sekä keinoista vastata näihin haasteisiin. Tarkoituksena ... -
Ionisoivan säteilyn ja aineen välinen vuorovaikutus lukion fysiikan oppikirjoissa
Vankka, Anna (2012) -
Fysiikan oppituntien käsitteellisen rakenteen analyysi
Ritvanen, Esa (2010)Oppitunneista voidaan tutkia joko pintarakennetta tai syvärakennetta. Pintarakenteen analyysilla eli oppitunnin eri vaiheiden ja niiden ajallisen keston tutkimuksella ei ole löydetty yhteyksiä oppimistuloksiin, joten on ... -
Opiskelijan huomion kiinnittyminen simulaation aikana fysiikan oppitunnilla : silmänliiketutkimus autenttisessa ympäristössä
Säynäjäkangas, Teemu (2017)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittiin opiskelijan huomion kohdetta lukion fysiikan tunnilla. Tutkimuksessa selvitettiin, vastaako opiskelijan visuaalinen huomio opettajan antamia vihjeitä, kun opettaja opettaa luokassa ... -
Fysiikan ja musiikin oppiaineintegrointi lukiotasolla
Siironen, Markku (2014)Fysiikan ja musiikin oppiaineintegraatiosta on vähän tutkimusta, vaikka oppiaineet tarjoavat lukuisia mahdollisuuksia integroinnin toteuttamiseen. Integrointi auttaa tutkitusti muodostamaan opetettavista sisällöistä arjessa ...