Luova kirjoittaminen voi tukea ammatillista kehittymistä
Martin, A. (2022). Luova kirjoittaminen voi tukea ammatillista kehittymistä. Kasvatus ja aika, 16(1), 104-110. https://doi.org/10.33350/ka.111466
Julkaistu sarjassa
Kasvatus ja aikaTekijät
Päivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© 2022 Kasvatus & Aika
Julkaisija
Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
1797-2299Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/104674553
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teaching is a Story Whose First Pages Matters : Four Type Narratives From The Beginning of a Teaching Career
Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (KURA Education & Publishing, 2022)From a broad perspective, the entire time spent in teacher training can be characterized as a period of professional growth. Specific professional growth and development are realized when the students enter the advanced ... -
The Narrative Approach to Research Professional Identity : Relational, Temporal, and Dialogical Perspectives
Vähäsantanen, Katja; Arvaja, Maarit (Springer, 2022)In this chapter, we present the narrative approach as applied in the field of professional learning. The specific aim is to present the methodological opportunities and concerns it raises in research on professional identity ... -
"Just sitä tukea siihen kasvamiseen ja kehittymiseen tähän ammattiin" : fysioterapeuttiopiskelijoiden kokemuksia pienryhmämentoroinnista
Havelin, Laura (2023)Mentoroinnin juuret ovat pitkälti työelämässä, mutta sen hyödyt on tunnistettu myös korkeakoulutustasolla. Erilaisia koulutuksen aikaisia mentorointiohjelmia on toteutettu aiemmin sosiaali- ja terveysalalla opiskelijoiden ... -
‘I’m a foreign teacher’ : legitimate positionings in the stories of a migrant teacher
Ennser-Kananen, Johanna; Ruohotie-Lyhty, Maria (Routledge, Taylor & Francis Group, 2023)This qualitative study examines one migrant teacher’s identity positions in the context of a peer mentoring group setting in Finland. Combining theories of legitimacy and teacher narratives, this study asked which positions ... -
Pre-service teachers co-constructing narratives about the future of education
Lehtinen, Auli; Kostiainen, Emma; Martin, Anne; Näykki, Piia (Routledge, 2024)This study examined the kinds of narratives that nine pre-service teachers shared in online collaborative learning discussions about the future of education in relation to global megatrends, namely digitalisation and ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.