Okavirsut ja voimatölkki : julkaisemattoman tiedon lähteillä
Meriläinen, J. J. (2001). Okavirsut ja voimatölkki : julkaisemattoman tiedon lähteillä. Ahdin sanomat : Ympäristöntutkimuskeskuksen tiedotuslehti , 7(1), 14-15. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201510223451
Julkaistu sarjassa
Ahdin sanomat : Ympäristöntutkimuskeskuksen tiedotuslehtiTekijät
Päivämäärä
2001Tekijänoikeudet
© 2001 Jyväskylän yliopisto
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
1238-8416Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201510223451Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27001540
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Luonnontieteellisen tiedon luonteen tutkiva oppiminen luokanopettajakoulutuksessa
Väisänen, Matti (2014) -
Luottamus, tekijyys ja omistajuus tieteessä
Kokko, Marja (Jyväskylän yliopiston kirjasto, 2015) -
Sattumaa, haperotatteja ja keltainen syklotroni : aikalaistarinoita Jyväskylän yliopiston matemaattis-luonnontieteellisen tiedekunnan 50-vuotiselta taipaleelta.
Heikkilä, Mari (Jyväskylän yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, 2015) -
Pre-service and in-service teachers’ experiences of inquiry-based primary science teaching : a collaborative team teaching model
Havu-Nuutinen, Sari; Kervinen, Anttoni; Uitto, Anna; Laine, Aulikki; Koliseva, Anniina; Pyykkö, Lassi; Impiö, Pentti; Aittola, Tiina (Scientia Socialis, 2019)This research clarifies how a collaborative team teaching model (CTTM) can support both pre-service and in-service teachers’ professional development in using inquiry-based science teaching in primary schools. The data ... -
Enablers and Constraints of STEM Programme Implementation : an External Change Agent Perspective from a National STEM Programme in Finland
Mäkelä, Tiina; Tuhkala, Ari; Mäki-Kuutti, Matias; Rautopuro, Juhani (Springer, 2023)An international need exists for effective programmes that will enhance learners’ interest in studies and careers related to science, technology, engineering and mathematics, i.e. STEM. When considering the impact of STEM ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.