Lukion ensimmäisen luokan oppilaanohjaus oppilaiden arvioimana
Authors
Date
1987Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Jee! Mennään lukioon, saadaan läppärit” : lukion ensimmäisen luokan opiskelijoiden kokemuksia kannettavan tietokoneen käytöstä, käyttöön liittyvistä koetuista tuki- ja liikuntaelinoireista ja ergonomian toteutumisesta
Paukku, Teija (2018)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata lukion ensimmäisen luokan opiskelijoiden kannettavan tietokoneen käyttöä oppitunneilla. Tutkimuksessa tarkasteltiin millaiseksi opiskelijat kokivat työskentelyasentonsa käyttäessään ... -
Hikoillen tai hengaillen - hyvää oloa ja hymyä : tapaustutkimus yhden lukion ensimmäisen vuosikurssin oppilaiden vapaa-ajan liikunnallisista ja muista harrastuksista
Jämsä, Susanna (2013)JYVÄSKYLÄN YLIOPISTO Liikuntakasvatuksen laitos / Liikuntatieteellinen tiedekunta Jämsä Susanna: Hikoillen tai hengaillen – hyvää oloa ja hymyä. Tapaustutkimus yhden lukion ensimmäisen vuosikurssin oppilaiden vapaa-ajan ... -
Luontomuseovierailun vaikutus ensimmäisen luokan oppilaiden kiinnostukseen ympäristöoppia, luontoa ja tutkimista kohtaan
Järvenpää, Anni (2020)Suomessa voimassa oleva perusopetuksen opetussuunnitelma perustuu konstruktivistiseen oppimiskäsitykseen, jonka mukaan oppilaat ovat aktiivisia toimijoita. Opetussuunnitelmassa korostetaan muun muassa kokemuksellisuutta ... -
Harrastamisen yhteys ensimmäisen luokan oppilaiden oppijaminäkuvaan
Loukkaanhuhta, Ulla (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää onko vapaa-ajan harrastamisella, harrastusten määrällä, tai erityisesti liikunta- tai musiikkiharrastuksella yhteyttä ensimmäisen luokan oppilaiden lukemisen ja matematiikan ...