Oppilasjohtoiset työtavat edistävät osallistumista ja fyysistä aktiivisuutta liikuntatunneilla
Huovinen, T. (2020). Oppilasjohtoiset työtavat edistävät osallistumista ja fyysistä aktiivisuutta liikuntatunneilla. Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettaja, 2020(1), 30-31.
Published in
Liito : Liikunnan ja terveystiedon opettajaAuthors
Date
2020Copyright
© 2020 Liikunnan ja Terveystiedon Opettajat
Publisher
Liikunnan ja terveystiedon opettajat ry.ISSN Search the Publication Forum
2242-0134Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/43431801
Metadata
Show full item recordCollections
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3151]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Eriyttäminen lisää liikunnan iloa, osallisuutta ja osallistumista, onnistumisen elämyksiä ja myös fyysistä aktiivisuutta” : liikuntaa opettaneiden kokemuksia eriyttämisen merkityksestä 7–9.lk oppilaiden osallistumiseen liikuntatunneilla
Joutsen, Laura; Vartianen, Pia (2023)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin liikuntaa opettaneiden kokemuksia siitä mikä merkitys eriyttämisellä koettiin olevan yläasteikäisten oppilaiden osallistumiseen ja osallisuuteen koulun liikuntatunneilla. Tutkimuksen ... -
"Liikunnanopettajan tärkein tehtävä on sytyttää oppilaissa liikunnan riemu" : näkemyksiä koulun mahdollisuuksista ja esteistä edistää oppilaiden fyysistä aktiivisuutta
Korolainen, Tom; Saastamoinen, Tuomas (2016)Korolainen, Tom. & Saastamoinen, Tuomas. 2016. ”Liikunnanopettajan tärkein tehtävä on sytyttää oppilaissa liikunnan riemu”: Näkemyksiä koulun mahdollisuuksista ja esteistä edistää oppilaiden fyysistä aktiivisuutta. ... -
Viidesluokkalaisten Move! -ja KTK-mittaukset fyysistä aktiivisuutta ja kehon painoindeksiä ennustavina tekijöinä
Koskinen, Ville (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää miten viidesluokkalaisten Move! -ja KTK-mittaukset ja niiden osa-alueet olivat yhteydessä seitsemännen luokan fyysiseen aktiivisuuteen sekä kehon painoindeksiin. Samalla ... -
Valtti-ohjelma lisäsi erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten fyysistä aktiivisuutta ja liikunnan harrastamista
Skantz, Heidi (2017)Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten fyysinen aktiivisuus on vähäisempää kuin vammattomilla lapsilla ja nuorilla. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Valtti-ohjelman vaikutuksia 6–23-vuotiaiden erityislasten ... -
Lasten ja nuorten fyysistä aktiivisuutta edistävään kerhotoimintaan liittyvä yhteistyö eri toimijoiden kuvaamana
Anttilainen, Julia (2016)Anttilainen, J. 2015. Lasten ja nuorten kerhotoimintaan liittyvä yhteistyö eri toimijoiden kuvaamana. Terveystieteiden laitos, Jyväskylän yliopisto, terveyskasvatuksen pro gradu-tutkielma, 59s., 2 liitettä. Tämän ...