Heterogeenisen ryhmän liikunnanopetus koulun esiopetuksessa : oppilaantuntemuksesta yksilöllistämiseen ja turvallisen oppimisympäristön luomiseen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“Se resurssin tuominen sinne on ehkä se kaiken a ja o.” : opettajien käsityksiä inklusiivisen liikunnanopetuksen toteuttamisesta ja sen vaatimasta ammattitaidosta
Lehtinen, Paula; Siimekselä, Sini (2019)Koulutuksellisen inkluusion pyrkimyksenä on luoda kaikille oppilaille yhdenvertaiset mahdollisuudet opiskella ja oppia. Tässä tutkimuksessa koulutuksellista inkluusiota tarkasteltiin käytännön toteutuksen näkökulmasta. ... -
Opetusmenetelmät heterogeenisen ryhmän liikuntataitojen harjoittelussa
Leppä, Niko; Ojanen, Heta (2015)Tutkimuksen päätarkoituksena oli löytää heterogeenisille liikuntaryhmille sopivia opetusmenetelmiä. Tarkastelun kohteena oli liikuntataitoharjoittelu motorisesti taitavan ja taidoiltaan heikon oppilaan näkökulmista. ... -
Opettajan pedagogisen toiminnan yhteys ryhmän motivaatioilmastoon kuudensien luokkien liikuntatunneilla
Martin, Anne; Tervasmäki, Nea-Maria (2012)Martin, A. ja Tervasmäki, N-M. 2012. Opettajan pedagogisen toiminnan yhteys ryhmän motivaatioilmastoon kuudensien luokkien liikuntatunneilla. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen Pro gradu –tutkielma. ... -
Teknologia-avusteisen liikunnanopetuksen yhteys viidesluokkalaisten oppilaiden sosiaaliseen kompetenssiin, auttamiskäyttäytymiseen ja ryhmän yhteenkuuluvuuteen
Arkoma, Jussi; Riekkinen, Ella (2015)Jussi Arkoma ja Ella Riekkinen (2015). Teknologia-avusteisen liikunnanopetuksen yhteys viidesluokkalaisten oppilaiden sosiaaliseen kompetenssiin, auttamiskäyttäytymiseen ja ryhmän yhteenkuuluvuuteen. Liikuntakasvatuksen ... -
Eriyttäminen inklusiivisessa liikunnanopetuksessa
Penninkangas, Tomi (2010)TIIVISTELMÄ Tutkin Pro gradu -työssäni liikunnanopettajien käyttämiä eriyttämisen keinoja inklusiivisessa liikunnanopetuksessa. Selvitin, miten liikunnanopettajat eriyttävät opetustaan, kun yleisopetuksen luokalla on yksi ...