Myönteinen vertaispalaute -menetelmän vaikutukset ja toimivuus yhdessä päiväkodin esiopetusryhmässä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ympäristö liikuttaa lasta : päiväkodin ympäristöllisten tekijöiden merkitys esiopetusikäisten lasten liikunnallisessa aktiivisuudessa
Mantsinen, Anni (2010)Mantsinen, Anni. Ympäristö liikuttaa lasta. Päiväkodin ympäristöllisten tekijöiden merkitys esiopetusikäisten lasten liikunnallisessa aktiivisuudessa.Varhaiskasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. ... -
Lasten vertaissuhdetaidot ja kiusaaminen esikoulun vertaisryhmissä
Laaksonen, Vilja (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Using the Storytelling Method to Hear Children’s Perspectives and Promote Their Social-Emotional Competence
Koivula, Merja; Turja, Leena; Laakso, Marja-Leena (Sage Publications, 2020)This study investigated the use of a playful, narrative, vignette-based method, called Story Magician’s Play Time (SMPT), in supporting children’s social-emotional reasoning and in helping children practice their social ... -
Lapsi subjektina päiväkodissa : lasten kokemuksia toimijuutensa mahdollisuuksista päiväkodin arjessa
Puolanne-Pajarinen, Outi (2001)