dc.contributor.author | Apajalahti, Jenni | |
dc.contributor.author | Lehto, Maria | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T07:33:51Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T07:33:51Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:920069 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7832 | |
dc.format.extent | 138 sivua | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | toisen kielen oppiminen | |
dc.subject.other | suomi toisena kielenä | |
dc.subject.other | kommunikatiivinen kompetenssi | |
dc.title | Maahanmuuttajaoppilaan suomen kielen taidot perusopetuksen kuudennen vuosiluokan päättövaiheessa : tapaustutkimus kahdesta kurditytöstä | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2002920069 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 101 | |
dc.subject.yso | maahanmuuttajat | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.subject.yso | kielitaito | |
dc.subject.yso | kaksikielisyys | |
dc.subject.yso | kielet | |
dc.subject.yso | vieraskielinen opetus | |
dc.subject.yso | suomen kieli | |
dc.subject.yso | kommunikatiivisen toiminnan teoria | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |