The Ergodics of Reading MOO. A Non-Trivial Pursuit
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The role of goal pursuit in the interaction between psychosocial work environment and occupational well-being
Hyvönen, Katriina; Feldt, Taru; Tolvanen, Asko; Kinnunen, Ulla (Elsevier, 2010)The relation of the core components of the Effort–Reward Imbalance model (ERI; Siegrist, 1996) to goal pursuit was investigated. Goal pursuit was studied through categories of goal contents – competency, progression, ... -
Virtual violin in the digital domain : physical modeling and model-based sound synthesis of violin and its interactive application in virtual environment
Holm, Jan-Markus (Jyväskylän yliopisto, 2004)Viulun mallintaminen on tunnustettu maailmanlaajuisesti erittäin haasteelliseksi ongelmaksi. Väitöskirjan syntymistä ja tutkimuksessa esitettyjen uusien tekniikoiden kehittämistä ovatkin ohjanneet pitkälle käytännön syyt. ... -
Design principles of virtual reality learning environments : virtual training of flight crew
Lyytinen, Jere (2020)Tämä suunnittelutieteellinen tutkimustyö keskittyy virtuaalitodellisuusteknologiaan ja virtuaalisiin oppimisympäristöihin. Tämä tutkimustyö kiteyttää virtuaalitodellisuusteknologian konseptin ja ominaisuudet sekä esittelee ... -
Exploring music induced anxiety in virtual reality games : a literature review
Salmirinne, Santeri (2022)Pelimusiikin tutkimuksen kasvavalla kentällä, kuten musiikkitieteissä negatiivisten tunteiden tutkimusta on pitkään ylenkatsottu siitäkin huolimatta, että näillä negatiiviseksi miellettävillä tunteilla on suurikin rooli ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.