The Ergodics of Reading MOO. A Non-Trivial Pursuit
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lessons Learned Using Theory of Mind Methods to Investigate User Social Awareness in Virtual Role-Play
Hall, Lynne; Woods, Sarah; Hall, Marc (University of Jyväskylä, Agora Center, 2009)Theory of mind (ToM) methods were used to investigate children’s interpretations of the social and emotional states of synthetic pedagogical characters, focusing on children’s cognitive and affective empathic responses ... -
Text, language & literature of fictional worlds : analysis of the language of Skyrim and roleplaying video games
Virta, Mikko (2024)Kielentutkimus videopeleissä on usein keskittynyt pelien positiiviseen rooliin kielten oppimisessa. Kun peleistä on tullut suurempia ja kunnianhimoisempia, monet niistä ovat kehittyneet fiktiivisiksi maailmoiksi, ja tämä ... -
The role of goal pursuit in the interaction between psychosocial work environment and occupational well-being
Hyvönen, Katriina; Feldt, Taru; Tolvanen, Asko; Kinnunen, Ulla (Elsevier, 2010)The relation of the core components of the Effort–Reward Imbalance model (ERI; Siegrist, 1996) to goal pursuit was investigated. Goal pursuit was studied through categories of goal contents – competency, progression, ... -
Affordances and signifiers in virtual learning environment design
Malvela, Maria (2016)Virtuaalioppimisympäristöt edustavat suhteellisen uutta opetusmuotoa. Näiden ympäristöjen suunnittelussa on opetukselle asetettujen vaatimusten huomioimisen lisäksi oleellista ymmärtää yksilön tavat kokea ja ymmärtää ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.