Ryhmäosaaminen lukiossa on kaikkien asia
Timonen, K. (2021). Ryhmäosaaminen lukiossa on kaikkien asia. Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehti, 17(1), 42-47. https://doi.org/10.33352/prlg.103262
Julkaistu sarjassa
Prologi : viestinnän ja vuorovaikutuksen tieteellinen aikakauslehtiTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021 tekijät
Julkaisija
Prologos ryISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-7613Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/prologi/article/view/103262Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/99173662
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta [6501]
- Prologi [159]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Puheviestintätaitojen arviointi : näkökulmia lukiolaisten esiintymis- ja ryhmätaitoihin
Valkonen, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2003)Vuorovaikutustaidot ovat keskeinen osa yleissivistävän koulutuksen tuottamaa viestintäsivistystä. Lukiolaiset ovat myös voineet osallistua valtakunnalliseen puheviestinnän päättökokeeseen vuodesta 2000 lähtien. Yliassistentti ... -
Vuorovaikutusosaamisen yhteisyys työelämän tiimeissä
Horila, Tessa (University of Jyväskylä, 2018)Teams are a very common way to organize work within a variety of fields. The role of competent communication in high-quality and successful teamwork is emphasized in both research and in working life discourse. However, ... -
Teoriaa ja käytäntöä vuorovaikutusosaamisen opettamisen tueksi
Kostiainen, Emma (Prologi, 2022) -
Vuorovaikutusosaaminen ja sen kehittyminen tutkijoiden työssä
Laajalahti, Anne (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Interpersonal communication competence and collaborative interaction in SME internationalization
Purhonen, Pipsa (University of Jyväskylä, 2012)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.