"Opettaja saa meidät tuntemaan kuin olisimme yhtä perhettä"
Laukkanen, A. (2021). "Opettaja saa meidät tuntemaan kuin olisimme yhtä perhettä". Liikunta ja tiede, 58(3), 32.
Julkaistu sarjassa
Liikunta ja tiedeTekijät
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© Liikuntatieteellinen Seura 2021
Julkaisija
Liikuntatieteellinen seuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-7010Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/97908310
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [3164]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pakolaisena Suomessa : kotoutumisen haasteet ja niiden yhteydet kotoutumisen eri ulottuvuuksiin
Penttilä, Pasi (2023)Kandidaatintutkielmani tutkii pakolaisten kohtaamia haasteita Suomeen kotoutumisessa ja kuinka ne yhdistyvät kotoutumisen eri ulottuvuuksiin. Kotoutuminen viittaa useisiin eri prosesseihin, joiden kautta maahanmuuttaja ... -
"Viimeistä poikaani en anna" : yksin maahan tulleiden alaikäisten pakolaistaustaisten nuorten kotoutumisen haasteet
Ciwan, Anu (2022)Tutkielman tarkoitus on selvittää yksin ilman huoltajaa maahan tulleiden pakolaistaustaisten alaikäisten lasten ja nuorten kotoutumisen haasteita ja kotoutumiseen ja kotouttamiseen liittyviä hidastavia tai estäviä tekijöitä. ... -
Nature-based integration of migrants : A cross-national systematic literature review
Rai, Shailendra; Kangas, Katja; Turtiainen, Kati; Stamm, Ingo; Tolvanen, Anne (Elsevier, 2023)Migration is as old as humankind, and the integration of people with a migration background is a hot topic worldwide. The focus on nature-based integration has increased over the last 20 years. Previous reviews discussing ... -
A narrative inquiry of Sudanese Muslim women’s perceptions of their integration into the Finnish society in Jyvaskyla City
Assaf, Ahkam (2019)This study examines five Muslim, Sudanese women's experiences of integration in Jyvaskyla city, Finland. It is an attempt to understand the study participants’ lived experiences of integration from a micro perspective. The ... -
Teachers’ and Adult Migrant Students’ Perspectives on Integration and Belonging in the Context of Finnish Vocational Education and Training
Kärkkäinen, Katarzyna; Tarnanen, Mirja (Atlas Akademi, 2022)This article examines how teachers and adult migrant students view integration in the context of Finnish vocational education. Integration is understood as a complex and two-way process in which finding a place and a feeling ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.