Spesifin auditiivisen harjoituksen vaikutuksesta peruskoulun III-luokkalaisten lukemis- ja kirjoitushäiriöisten lasten kirjoitusvirheiden määrään
Tekijät
Päivämäärä
1974Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista
Salokangas, Mari (2012)Työssäni tutkin yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista. Tutkimukseni tarkoituksena oli antaa puheenvuoro oppilaille, sillä aiemmat tutkimukset ovat hyvin vähän huomioineet ... -
Peruskoulun 9.-luokkalaisten suhtautuminen kunto- ja liikehallintatesteihin
Hölttä, Iiro (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää peruskoulun yhdeksännen luokan oppilaiden suhtautumista koululiikunnassa toteutettaviin kunto- ja liikehallintatestejä kohtaa sekä sen yhteyttä yleiseen suhtautumiseen ... -
Susisuhteita : peruskoulun 4-6 -luokkalaisten suhtautuminen suteen ja muihin suurpetoihin
Fröjd, Karl-Johan (2007) -
Väite ja perustelu 9.-luokkalaisten mielipidekirjoituksissa
Räty, Anna (2001) -
"Kaikki katsoisivat ympärilleen" : 5. luokkalaisten lasten kokemukset ja käsitykset yksinäisyydestä
Hätinen, Heini; Partti, Terhi (2014)Hätinen, H. & Partti, T. 2014. ”Kaikki katsoisivat ympärilleen” – 5.luokkalaisten lasten kokemukset ja käsitykset yksinäisyydestä. Jyväskylän yliopisto. Pro gradu-tutkielma, 67s. Yksinäisyys on nyky-yhteiskunnassa yleinen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.