Spesifin auditiivisen harjoituksen vaikutuksesta peruskoulun III-luokkalaisten lukemis- ja kirjoitushäiriöisten lasten kirjoitusvirheiden määrään
Authors
Date
1974Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista
Salokangas, Mari (2012)Työssäni tutkin yläkoululaisten oppilaiden näkemyksiä ja kokemuksia lukemis- ja kirjoittamisvaikeuksista. Tutkimukseni tarkoituksena oli antaa puheenvuoro oppilaille, sillä aiemmat tutkimukset ovat hyvin vähän huomioineet ... -
Peruskoulun 9.-luokkalaisten suhtautuminen kunto- ja liikehallintatesteihin
Hölttä, Iiro (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää peruskoulun yhdeksännen luokan oppilaiden suhtautumista koululiikunnassa toteutettaviin kunto- ja liikehallintatestejä kohtaa sekä sen yhteyttä yleiseen suhtautumiseen ... -
Susisuhteita : peruskoulun 4-6 -luokkalaisten suhtautuminen suteen ja muihin suurpetoihin
Fröjd, Karl-Johan (2007) -
Väite ja perustelu 9.-luokkalaisten mielipidekirjoituksissa
Räty, Anna (2001) -
Peruskoulun 4-6 -luokkalaisten lasten suhtautuminen pakolaisiin
Kurki, Satu; Ahokainen, Hanna (1990)