Aikuisille tarkoitetun opetusohjelman mainonnan tavoittamiseen ja ohjelman seuraamiseen liittyvää problematiikkaa
Authors
Date
1975Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Joukkuevoimistelujoukkueen koheesiota kehittämään tarkoitetun ohjelman suunnittelu, toteutus ja arviointi
Kivari, Päivi; Mattila, Anu (2001) -
Prosessiteoreettinen näkökulma, joka selittää henkilökohtaisen tietokoneen käyttöön liittyvää tietoturvakäyttäytymisen muutosta
Alasuutari, Minna (University of Jyväskylä, 2016)IS security behavior has become a mainstream topic in information systems. Extent research is dominated with the viewpoint for discovery of generic and stable predictors. The viewpoint rests on the implicit assumption ... -
Onko aikuisuudella merkitystä? : mielikuvat osana aikuisuuteen liittyvää arvokeskustelua
Kiili, Johanna (2005) -
RITU:n kehittäminen ja kaasutäytteisiin separaattoreihin liittyvää ionioptiikkaa
Sarén, Jan (2004) -
Luodaan yhdessä : mitkä asiat motivoivat kuluttajaa tekemään brändiin liittyvää sisältöä?
Svahn, Mari (2016)Sosiaalisen median myötä brändeihin liittyvää sisältöä voi tehdä kuka tahansa. Kuluttajat luottavat toistensa kokemuksiin enemmän kuin perinteiseen mainontaan, joten kuluttajien tekemä positiivinen sisältö on brändille ...