Eräiden keskeisten virhetyyppien painottuminen kansakouluopettajien suorittamassa laskennonkokeen arvostelussa
Authors
Date
1970Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kielen kehityksen keskeisten osa-alueiden sisällölliset tarkennukset paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa
Savolainen, Oula (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten kielen kehityksen keskeisiä osa-alueita tarkennetaan eri kokoisten kuntien paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa. Lisäksi tarkasteltiin, mitkä pedagogiset näkökulmat ... -
Pilvipohjaisen toiminnanohjausjärjestelmän keskeisten vaatimusten mallintaminen pienyrityksessä
Kärkkäinen, Juho (2023)Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee toiminnanohjausjärjestelmän keskeisten vaatimusten mallintamista kohdeyrityksessä. Tutkielma on toteutettu tapaustutkimuksena suunnittelutieteellisen mallin avulla. Tutkielman tavoitteena ... -
Kuntayhtymän maine : HSY:n maine keskeisten sidosryhmien keskuudessa
Kondratjeff, Sanna (2023)Tämän maisterintutkielman tarkoituksena on tarkastella, millainen maine kuntayhtymällä on keskeisten sidosryhmien keskuudessa. Tutkimuksessa mainetta mitataan seitsemän ulottuvuuden perusteella, jotka pohjautuvat kuntien ... -
Paraneeko tilintarkastuksen laatu keskeisten seikkojen raportoimisella tilintarkastuskertomuksessa? : tilintarkastajien näkökulma
Pajunen, Kati; Rautiainen, Antti; Saastamoinen, Jani (Tampere University Press, 2019)International Auditing and Assurance Board (iaasb) julkaisi vuonna 2015 uuden isa 701 -standardin, jonka mukaan tilintarkastuksen kannalta keskeiset seikat (kam, key audit matters) tulee esittää listattujen yhtiöiden ...