Innovatiivisen kielikasvatuksen kartta & kompassi : askeleita kehittämistyöhön
Päivämäärä
2021Tekijänoikeudet
© 2021, Jyväskylän yliopisto
Muu nimeke
Karta och kompass för innovativ språkpedagogik : steg på vägenJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-8644-5Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Elektroniset kirjat [552]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Dataset from the IKI-project.
Palojärvi, Anu; Kangasvieri, Tea; Lempel, Liisa; Moate, Josephine (University of Jyväskylä, 2021)The three year IKI project collected data from early childhood educators, class and subject teachers from autumn 2018 until august 2021 from various Finnish cities. The data includes thematic interviews with educators as ... -
Kuntatason kielikoulutusta kehittämässä
Bärlund, Pia (Suomen kieltenopettajien liitto SUKOL ry, 2020)Uusi väitös tutkii kieltenopettajan mahdollisuuksia vaikuttaa kielikoulutukseen. -
Eksperttiopettajan kielikasvatuksen käyttöteoria monikielisten lasten varhaiskasvatuksessa
Palojärvi, Anu; Mård-Miettinen, Karita; Koivula, Merja; Rutanen, Niina (Suomen varhaiskasvatus ry, 2021)Tässä tapaustutkimuksessa tarkastelemme,millainen käyttöteoria kaksikielistä pedagogiikkaa (suomi-ruotsi) varhaiskasvatuksessa toteuttavalla eksperttiopettajalla on eri kielten käytöstä monikielisten lasten kanssatoimiessa. ... -
Vahvempaa tutkimustietoa sosiaalityön kehittämiseksi : kriittisiä askeleita
Aaltio, Elina; Isokuortti, Nanne (Valtakunnallinen sosiaalityön yliopistoverkosto Sosnet, 2022) -
Innovatiivisen koulun piirteet ja kehittämisen prosessit
Kuusela, Laura; Väliaho, Marianne (2017)Tutkimuksessamme tarkastelemme kouluja, jotka ovat osoittaneet toiminnassaan innovatiivisuutta ja kehittämisorientaatiota. Suomessa kouluja ei suoranaisesti palkita tai rankkeerata esimerkiksi innovatiivisuudesta, mutta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.