Äidinkielen opetuksen merkityksestä Ruotsin suomalaisilla ala-asteen oppilailla : teoreettinen viitekehys, empiirinen tutkimus
Authors
Date
1978Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Korkeakoulujen kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille ja kansainväliselle henkilökunnalle tarjottava kotimaisten kielten opetuksen ja oppimisen tuki : opintohallinnon näkökulma
Asikainen-Kunnari, Tanja; Heikkilä, Krista; Komppa, Johanna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Syksyllä 2021 selvitettiin korkeakoulujen kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille ja kansainväliselle henkilökunnalle tarjottavan kotimaisten kielten opetuksen ja oppimisen tuen tämänhetkistä tilannetta. Selvityksen ... -
Konkurssin ennustaminen tilinpäätöstiedoilla : empiirinen tutkimus suomalaisilla PK-yrityksillä
Nykänen, Samuli (2020)Tutkielman tavoitteena on selvittää, kuinka tehokkaasti havaintoaineistoon kuuluvien suomalaisten pienten ja keskisuurten yritysten konkurssi on mahdollista ennustaa tilinpäätöstietojen avulla. Havaintoaineisto sisältää ... -
Lukemisvaikeuksien ilmeneminen suomalaisilla 3.-6.-luokkalaisilla oppilailla
Holopainen, Anna-Leena (2007) -
Koulutilanteisiin liittyvät pelot ala-asteen kolmannen luokan oppilailla
Aalto, Anne; Huhdanpää, Saila-Leena (1993)