Äidinkielen opetuksen merkityksestä Ruotsin suomalaisilla ala-asteen oppilailla : teoreettinen viitekehys, empiirinen tutkimus
Tekijät
Päivämäärä
1978Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tietojärjestelmän kehittämismenetelmän käyttö : empiirisen tutkimuksen analyysi
Lahdenperä-Partanen, Ritva; Hämäläinen, Kirsi (2004) -
Korkeakoulujen kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille ja kansainväliselle henkilökunnalle tarjottava kotimaisten kielten opetuksen ja oppimisen tuki : opintohallinnon näkökulma
Asikainen-Kunnari, Tanja; Heikkilä, Krista; Komppa, Johanna (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2022)Syksyllä 2021 selvitettiin korkeakoulujen kansainvälisille tutkinto-opiskelijoille ja kansainväliselle henkilökunnalle tarjottavan kotimaisten kielten opetuksen ja oppimisen tuen tämänhetkistä tilannetta. Selvityksen ... -
Lukemisvaikeuksien ilmeneminen suomalaisilla 3.-6.-luokkalaisilla oppilailla
Holopainen, Anna-Leena (2007) -
Koulutilanteisiin liittyvät pelot ala-asteen kolmannen luokan oppilailla
Aalto, Anne; Huhdanpää, Saila-Leena (1993)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.